Stationsövningar

Barnens semester har börjat och jag lämnade dem i morse hemma hos J & C i stället för på skola och dagis, för att sedan bege mig till MVC för att ta min spruta, detta gjorde att hela dagen blev förskjuten då jag först kl9 infann mig på jobbet. Måndagar är även min stressigaste dag med mycket som ska hinna göras vilket gjorde att det inte blev något morgon inlägg på bloggen och att jag satt kvar på jobbet till 18 tiden. Sedan blev det raka vägen hem för att hinna med ett träningspass innan middagen. Har ju inte så mycket att skylla på nu när ungarnas träningar har sommar uppehåll, så då får jag allt ta tag i min egen vilket även verkligen behövs. Så det blev ett ca 30min styrkepass, där man efter en kort uppvärming, kör 25min stationsövningar. En station med 7st armhävningar, sedan 10st knäböj samtidigt som man kastar en boll mot en vägg, 10st situps sedan drar man sig upp för en gren så man får hakan över 7 gånger. Så springer man runt till dessa stationer i 25min och det kanske inte låter så tungt men tro mig det är och speciellt armarna känns nu riktigt tunga. I övrigt har det inte gjort så mycket mer än lite små sysslor och dagen kommer att avslutas med isvatten, ananas och soffhäng med D 
Publicerat: 2013-07-01 @ 20:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!