Toppen helg

Helgen börjar närma sig sitt slut och vi har verkligen haft en toppen helg. Lördagen bjöd på underbart väder som vi under förmiddagen spenderade hemma för att vid lunch ta en cykel tur bort till loppisen, letade efter en bricka till ett av borde vilket jag ironiskt nog till slut hittade en hemma hos min mor. På vägen hem gjorde vi sedan två stopp först ett vid hällristningana och sedan för en fika hemma hos E & J där vi blev kvar några timmar.
 
Söndagen började ganska tidigt då K och jag åkte till ICA vid kl7 för att handla,speciellt inför frukosten då vi fick gäster, mina föräldrar och bror då min mor dagen till ära fyller 54år. Så vi bjöd på nybakade scones, den hemmagjorda marmeladen och givetvis "en tårta" limekladdkaka med citrus kesella. Då vädret inte varit det bästa i dag passade vi på att göra lite av de inomhus aktiviteter vi tänkt för semestern, så det blev en tur till konstmuseumet, där K och T gick på dektitivspaning med Ture Sventon. Där efter blev det lite mat innan vi begav oss till bion för att se Dumma mig 2. T hade som vanligt lite små svår att sitta still men K tyckte den var jätte rolig och skrattade massa. Hemma blev det sedan en löptur på 6km tillsammans med K på cykeln. Vilket faktiskt gick helt okejtrots att löpning gått så tungt sista tiden. Nu ska jag sätta mig och pyssla lite med tackgåvan som jag hoppas kunna ge bort i morgon innan jag avslutar denna toppen helg med att se Varg Veum.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-14 @ 20:48:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!