Träning och kycklingwraps

Sedan jag byte jobb till att vara konsult, jobbar jag även lite ute hos våra kunder, eller lite just nu är jag ganska mycket ute hos en av dem. Men det innebär att jag arbetar 07.30-16.15, vilket känns riktigt skönt att vara hemma redan strax innan 17. Så i dag har jag hunnit med ganska mycket. På vägen hem stannade jag och köpte lite jordgubbar, sedan när jag kom hem tog jag med mig hela familjen ut på träning, jag joggade medan de cyklade. Löpningen går just nu riktigt trögt och jag har väldigt ont i vänster ben då främst i vaden. Vet inte om jag ska hålla ut och tränar bort det eller om det är bättre att vila ut det.. Kan inte riktigt sätta fingret på vad felet är mer än att det gör ont. Kan bli så att jag fokuserar lite mer på styrka än löpningen ett tag framöver, men i dag blev det i allafall 4,5km. Hemma blev det en dusch sedan var det dags för lite matlagning, vilket blev kyckling wraps.Så enkelt att göra men så gott. Men steker bara upp kyckling filer i små bitar och sedan serverar med samma innehåll som till tacos samt äpple bitar om du frågar mig. Efter lite sysslor avslutade jag och T dagen med att baka, rabarber cupcakes med jordgubbsfrosting, Receptet kommer i morgon. Nu är jag ganska trött och öm i kroppen, så får bli en tidig sänggång med nyaste numret av Amelia snart.
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-02 @ 21:44:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!