Tröttast

När väckarklockan ringde i morse var jag tröttare än tröttast, trots att jag kom i säng i tid. Men två gånger vaknade jag i natt, först vid klockan halv ett av att det regnade och åskade, och vid 4 tiden men denna gång av att jag hade kramp i vänster lår, finns det värre sätt att vakna på? Så när väkarklockan ringde visste jag inte vad det var som lät, var jag var eller varför jag skulle gå upp. Men upp kom jag till slut, även ungarna var jätte trött och T fick jag väcka 3gr innan hon vaknade till så pass mycket att hon tog sig upp. Ska bli riktigt skönt med helg och bara få sova ut. Helgen är än så länge fri från några stora planer vilket känns riktigt skönt. Blir vädret som prognosen säger med sol och 23+ kan det bli så att jag spenderar den liggandes i en av solstolarna på altan, hela helgen..
 
Trevlig fredag!
 
Publicerat: 2013-07-05 @ 07:57:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!