Dagens inköp

I dag blev det inte så lång dag inne på kontoret då jag hade en del jobb ärenden som skulle uträttas, det skulle postas brev, bokas tid för bilen mm men främst skulle jag till Ikea för att köpa ett litet bord till min skrivare så den slipper stå på golvet. Och väl där blev det även lite inköp till mig själv. Det blev 2 små skålar, doft ljus, gästhanddukar, en korg och en ny badrumsmatta. Dock "hittade" jag även ett av deras nyinreda visningskök och föll pladask, det var så fin precis så som jag vill ha det. Så nu vill jag göra om vårat kök... Vet dock inte om jag vågar säga det till D som gjorde om vårt som jag ville ha det för mindre än 3år sedan, då han målade om, satte nytt kakel, lackade skåpsluckorna och byte bänkskivor och diskho. Efter jobbet var tanken att jag och T skulle vara lite i trädgården då väderprognosen lovat fint väder men lagom till att jag kom hem och tagit fram grässklipparen kom regnet och det var bara att ställa undan den igen utan att ha klippt. I stället blev det lite inne sysslor och efter T somnat en promenad på 30min på löpbandet, tanken var att jag skulle ha joggat men träningsvärken från i fredags satte stopp för det då låren fortfarande känns som två stela pinnar. Men jag rörde lite på mig i allafall och på onsdag är det löptekniksträning. Nu ska jag ta en dusch och invänta D och K sedan blir det nog att se torsdagens avsnitt av Sommar med Ernst på surfplattan i sängen.
 
Dagens inköp
 
 
Publicerat: 2013-06-24 @ 20:44:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!