En dag fylld med adjö

I går var en dag fylld med adjö. Det var sista dagen för T på dagis, så det var med lite tunga steg jag gick därifrån efter att ha lämnat henne, det var sista gången jag gör det och vi har ju lämnat barn där, först K sedan T där i 7,5år, så visst kommer man att sakna det när allt under dessa år har fungerat så bra.Tyvärr kunde inte jag vara med och hämta henne då jag jobbade men D hade köpt blommor till personalen och även de tyckte att det kändes sorgligt att T inte kommer vara där mer.
På kvällen kom sedan vännerna J & M med barn, för att även de säga adjö då de ska flytta, inte så långt bort att man inte kan träffa dem men 5h enkel resa med bil. Kvällen blev jätte trevlig även om även det kändes lite sorgligt. Det blev grillat som avslutades med en favorit i repris, kladdkaka med godis, jordgubbar och grädde.
 
I dag blir en lugn förmiddag hemma för mig och barnen medan D är och lackar på crossbussen, framåt eftermiddagen kommer sedan J & C med barn för att grilla, ta det lugnt och lyssna på musiken från festivalen som hörs i trädgården. En riktigt bra dag med andra ord.
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-29 @ 10:36:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!