En kompromiss

I går påbörjades min sista arbetsvecka hos min nuvarande arbetsgivare, vilket känns riktigt riktigt bra. Vad som inte känns lika bra är att jag är allergisk mot något men vet inte riktigt vad, ögonen kliar, då främst ögonlocken som även är röda och svullna och så nyser jag rätt mycket. Lutar väl ganska hårt mot att det är någon typ av pollen allergi, men jag har aldrig reagerat tidigare men någon gång måste ju vara första, får se om man kanske ska ta och ringa vårdcentralen.
I övrigt var det en ganska lugn eftermiddag/ kväll i går. K och D var som vanligt på måndagar i en av grannstäderna på träning och därför borta mellan kl:17-21.  T och jag passade på att handla lite, dock var hon så trött att det blev bara det viktigaste i närbutiken. Efter det ville hon bara vara hemma och ta det lugnt, medan jag hade massor av energi och gärna ville röra på mig för att bli av med lite av den träningsvärk som jag hade efter söndagens crossnaturpass. Så efter maten fick det helt enkelt bli en kompromiss. T la sig tidigt med bärbara DVD ´n i sängen och jag plockade fram mitt nya löpband som jag ställde upp på altan, och "sprang" där i 30min. En kompromiss vi båda blev nöjda med.   
 
Publicerat: 2013-06-11 @ 08:01:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!