Familjemys med Ernst

I dag var det dags för det andra avsnittet av Sommar med Ernst, ett program som jag tycker är väldigt kul och inspirerande även om Ernst inte är min favorit person och i bland gör saker som inte alls tilltalar mig. Men som sagt ett är ett väldigt inspirerande program och jag blir alltid sugen på att baka, pyssla eller göra om någon när jag sett av avsnitten. Även K och T tycker det är kul att se programmet så vi kryper upp i soffan hela familjen och ser på Ernst och äter popcorn och dricker bananmilkshake, riktigt familjemys och på en vardagkväll dessutom vilket gör det hela ännu lite mysigare om du frågar barnen. I övrigt har det varit en lugn eftermiddag med en lite senare hemgång från jobbet.
 
 
 
Publicerat: 2013-06-27 @ 21:37:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!