Folkrace

Trots det fina vädret som har varit den sista tiden och positiva nyheter på det känner jag mig tyvärr fortfarande väldigt trött och sliten, som en dålig kopia av mig själv helt enkelt. Ni vet som den där lite billigare t-tröjan, den som inte har riktigt rätt färg, är lite sne och man vet att trycket kommer försvinna i första tvätten.. Så känner jag mig..
Vilket gör att jag försöker så gott det går att hålla aktiviteterna på en låg nivå just nu, vilket gjorde att jag och T valde att stannade hemma i morse när D och K begav sig iväg till dagens tävling. Vi tog oss i stället en lugn förmiddag på altanen. Jag försökte även boosta upp energin lite med en stor smoothie till frukost.
 
 
Eftermiddagen/kvällen där imot kan jag inte påverka så mycket, då jag som styrelserepresentant har ansvar för en av de parkeringar som finns under kvällens folkrace som anordnas ute vid crossbanan så måste jag infinna mig där. K och T ska även vara med på en uppvisning innan och i mitten pausen så det blir en hel kväll för hela familjen. För er som inte har några planer för kvällen och är i närheten kan jag starkt rekommendera detta event. Är riktigt kul och med detta fina väder kommer det bli mycket folk och ett rejält drag! Kommer vara allt från barnfamiljer, "raggarbrudar" till Bertil och Agda 85+
 
Mig hittar ni på stora parkeringen, upprepandes: De blir 20kr, tack, så åker du rakt fram sen följer du parkeringsvakternas instruktioner. Ha en trevlig kväll!
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-06 @ 13:14:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!