Fredag eftermiddag

Trots att det är klämdag har jag i dag arbetat medan resten av familjen har varit hemma. Men inte har de legat på latsidan för det, för när jag kom hem var hela huset städat och picknick korgen stod packad med massa god mat. Så vi begav oss av till stranden där T tog årets första dopp i det 18-20 gradiga vattnet. Hon har inte riktigt samma åsikt om vad som är kallt och inte som resten av familjen. K doppade fötterna medan D och jag vägrar gå i först termometern visar minst 25+. Vilket gör att vi oftast håller oss til M & P pool. Trots det fina vädret var det i mellan åt bara vi där, så ungarna kunde springa runt och leka rövare förfullt.
 
Planerna för helgen är ännu inte riktigt skrivna i sten mer än att T rider lördag lunch och K tävlar på söndag för att sedan ha nästan 1mån uppehåll innan det kör igång igen. För min egen del är jag bjuden på tjejmiddag på lördag kväll och att träna ihop med C på söndag, men har som sagt inte riktigt bestämt mig ännu...
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-07 @ 21:19:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!