Helg snart?

Veckan börjar närma sig sitt slut och det märks på hela familjen att föregående helgen inte gav den vila som den brukar. Men så är det när man reser bort. Redan i går var jag riktigt trött under hela eftermiddagen och trots att jag inte dricker kaffe i vanliga fall fick det bli en kopp för att jag helt enkelt skulle klara av att hålla mig vaken. Även barnen är jätte svåra att väcka på morgonen och i dag fick jag väcka dem båda två gånger var. Ingen av dem har något dåligt morgon humör men det är just det att få dem att vakna- Hos T kan man gå, in tända i taket, sätta på radion och ta täcket utan att hon vaknar. Utan man får sitta där och peta och prata med henne ca10min men när hon väl öppnat ögonen är det inga problem och det är en liten glad tjej som kommer upptassade. Samma gäller just nu för K, han  brukar vakna när jag går upp för trappen till hans rum, men nu får jag dra undan gardinerna, tända hos fiskarna och sitta och prata hos honom en stund för att han ska vakna. Men snart är det helg och även snart semester, för ungarna redan nästa vecka även om det inte blir någon sovmorgon då, veckan efter börjar och veckan efter det även min. Dags för en kaffe kanske...
Publicerat: 2013-06-27 @ 07:59:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!