Hundvakt

I dag har det inte blivit mycket gjort då jag efter jobbet varit hundvakt åt mina föräldrars hund. Han är verkligen jätte snäll men då vi har flera stora hundar boende runt oss och endast häck runt tomten vågar jag inte riktigt lämna honom själv då jag inte vet hur han skulle reagera om någon går förbi utanför. Så jag har snällt suttit där på trappen och läst medan han legat nedanför och D varit i väg och gjort dagens ärenden. Nu var det inte riktigt så jag hade tänkt mig dagen så jag blev rastlös efter bara 2min men vad ska man göra. Tanken var att jag skulle ha tränat, men då Max är för gammal och har ont i leder är han inte den man tar med på löpturen. Så även i dag fick det bli ett pass på löpbandet, dock blev det i lite högre tempo än i går men ändå ganska lugnt för att orka med i morgon. Nu blir det en dusch och lite kvällsmat bestående av jordgubbar. Vilket man verkligen bör frossa i så här års!!
 
Trevlig kväll!
 
Publicerat: 2013-06-25 @ 20:48:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!