Inte riktigt raka vägen hem

Som ända dagen denna vecka hade jag hoppas på att kunna åka raka vägen hem efter jobbet och bara lägga mig en stund i solen på altan innan det var dags för matlagning, men efter ett samtal med sjukvårdsrådgivningen ang mina kliande ögon var det bara att inse att jag var tuvungen att åka förbi apoteket och köpa allergi tabletter innan det blev någon hemresa. Vad kliandet beror på det vet jag fortfarande inte riktigt men jag skulle börja med receptfria allergitabletter och se om det blev någon skillnad. Efteråt på vägen hem, trodde jag det var, hämtade jag upp K som glatt berättade att på fredag är det vattenkrig i skolan och att vi behövde köpa en ny vattenpistol till honom då den han har är trasig. Så fick även bli en sväng förbi lekhuset, då onsdag kvällen är bokad för avslutningar och torsdag för cross. Vilket det var väl värt då K och T sedan lekte jätte bra tillsammans under tiden D och jag lagade mat. Tanken var nu efter att ha lagt ungarna att det skulle ha blivit lite trädgårdsarbete men då jag är riktigt trött i kroppen efter en dag med träningsvärk i varenda muskel från knäna upp till öronen, får det i stället bli soffan...
 
 
Publicerat: 2013-06-11 @ 19:51:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!