Löparbyxor

Det är mitt uppe i sommarrean och även om mycket har blivit sålt finns det fortfarande några fynd kvar. Själv fyndade jag dessa jätte tunna löparbyxor samt myxbyxor under lunchen igår, stora fördelen med att kontoret ligger mitt i city, man hinner få ganska mycket gjort på lunchen. Dessa två fyndade jag på Stadium för en total summa på 250kr. För även om det är mitt i sommaren tränar jag helst i långbyxor när jag är i skogen främst för att jag är allergisk mot myggbet men även för att man under crossnaturepassen kryper och ligger på alla möjliga ställen i skogen och då känns det bättre med långbyxor.
 
 
 
Publicerat: 2013-06-25 @ 07:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!