Lugna lördag

En lugn lördag har börjat och jag känner mig mer motiverad och har mer energi än på länge efter det positiva besked jag fick i går, som sagt återkommer mer om det i veckan. Även kvällen igår blev lugn med några glas vin och grillat på altanen innan vi gick över till mina föräldrar på lite kvällsfika.
Dagen i dag kommer för mig och T att spenderas i mysbyxor och linne görandes ingenting, bortsett från T´s ridning vid lunch. K och D därimot gick upp kl6 och begavs sig till dagens tävling, vilket K sett ifram imot lite extra då tävlingen går på en av hans favoritbanor.
 
Nu ska jag rulla in mig i en filt för så varmt är det inte ute än och sedan sätta mig med frukost och dagens tidning på altan.
 
Önskar er alla en underbar lördag!
Publicerat: 2013-06-01 @ 07:50:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!