Mer Loka

 
 
För ett tag sedan köte jag Lokas nya smak jordgubbsglass, vilken jag tyckte var väldigt god och har köpt ett flertal gånger efter det, så då kunde jag inte heller låta bli att köpa de 2 andra smakerna, choklad shake och Lemon pie även om jag var väldigt skeptisk. Choklad shake smakade som om man drack vatten direkt efter man ätit choklad, alltså ingen höjdare. Lemon pie, den smakade ja vad säger man riktigt riktigt illa! Ungefär som flytande penicillin.. Fy vad äklig. Testar de inte smakerna innan de säljer den? Har inte hitta någon som tycker att den smakar bra.. Men jordgubbglass den rekommenderar jag!
 
 
Publicerat: 2013-06-19 @ 08:12:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!