Min lilla crossförare

I dag har vädret som omväxling varit på vår sida, vilket är väldigt ovanligt och jag vet inte hur många gånger vi stått där på crossbanan antingen blötta från topp till tå eller huttrande av kyla pågrund av de isande vindarna. Redan när jag slog upp mina blå i morse föll regnet tugnt utanför och det höll i sig länge, men avtog lagom tills det var en timme kvar till träning. Då slutade regnet att fall och solen tittade fram bakom molnen utan att ta vinden med sig. Dock var banan blött och lerig så K blev rejält skitig men vi andra slapp bli blötta. I dag var det även vår tur att ansvara för kiosken så T och jag har sålt korv och läsk så det står härliga till. Men jag hann ut en snabbis på banan för att fota lite. Dock ska jag nog önska mig ett nytt/till objekt när jag fyller, så jag kan zooma in lite bättre, på min underbart duktiga crossförare
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-13 @ 22:13:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!