Morsdag glossyBox

 
 
Glossybox kom med denna special box till morsdag och mamma som jag är beställde jag den till mig själv.
Den skulle i stället för 5st varuprover för 139kr innehålla 6st full size produkter. för 249kr
Tyvärr måste jag erkänna att jag blev lite besviken på innehållet, vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men månadsboxen brukar alltid innehålla massa roliga saker, medan denna kändes ganska lam.
Men innehåller kommer nog att användas ändå :)
 
Innehåll
 
1st Becca cosmetics, Créme blush
1st Bellápierre cosmetics- Super lip gloss
1st Emite makeup, Professional makeup sponges
1st Mememe cosmetics, Eye inspire mono eyeshadow
1st Macadamia natural oil, Healing oil treatment
1st Monu professional skincare, Recovery balm 
Publicerat: 2013-06-05 @ 07:58:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!