Nu är sommaren här

Finns det något tydligare tecken på att sommaren är här än vad skolavslutning? Känns som att jag har varit så fokuserad på annat att jag inte ens märkat att juni och sommaren har kommit. Men i dag var den ändå här, tillsammans med dagis- och ridskoleavslutning. Efter lite funderande, prioriterande och pysslande, blev det tillslut så att D gick lite tidigare från jobbet och åkte med K och T på ridskoleavslutningen i 1,5 h där det reds häst, både med och utan sadel och åkte häst och vagn. Sedan mötes vi upp hemma, byte om och gick på K skolavslutning. Känns lite tråkigt att ha missat den sista dagisavslutningen någonsin för något av mina barn, men jag får väl smita med nästa år på systerdotterns som går på samma dagis, hon är ju ändå lite min.. 
Efter avslutningen bar det av till MC för en sen middag.
 
Ni får tyvärr nöja er med lite mobil bilder på ridskoleavslutningen för tillfället, då minneskortet till kameran och datorn just nu inte har samma åsikt, så jag kommer därför inte åt skolavslutningsbilderna. Men hoppas att hinna ordna det på fredag, för i morgon är det cross som gäller.
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-06-12 @ 21:20:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!