Ny bil och jobb

I dag var första dagen på nya jobbet och det kändes verkligen jätte bra. Konstigt att det kan kännas så olika och att man kan må så dåligt av sin arbetsplats, men nu släpper jag det och lägger det bakom mig. Men dagen har känns jätte bra och jag håller nu på att sätta mig in i de olika systemen. Efter jobbet hade jag en klipp tid inbokad, vilket inte var en dag för tidigt. Men då K har elit träningen på måndagar var jag tvungen att svänga förbi hemma först för att hämta upp T som skulle följa med. Precis innan jag kom hem kom även leveransen av min tjänstebil. Så nu står den där en Toyota Prius i trädgården, röd och fin. Men det är med kluven känsla jag ska sälja min lilla KIA, har verkligen trivs med den och den går bra och väldigt billigt men jag kan ju inte ha den stående hemma bara för att... Efter klippning och färgning blev det även lite snabb shoppning, man måste ju passa på när man ändå är i stan. Nu blir det lite kvällssysslor som att packa väskor och ta fram kläder tills i morgon sedan kvällsmat innan sänggång.
 
Trevlig kväll!
Publicerat: 2013-06-17 @ 21:40:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!