Ny vecka

En ny vecka har börjat och i dag har jag varit i huvudstaden och jobbat igen. Denna gång på kontoret som ligger mitt i smeten var av jag bestämde mig för att skippa bilen och åkte med en kollega upp för att ta tåget hem. Tyvärr visde det sig att inget av alternativen var bra, på vägen upp var det köer precis över allt och olycksrapporterna avlöste varandra på radion. När jag sedan skulle hem visade det sig att tåget hade ett elfel och vi kom iväg 40min sent. Vilket inte var så farligt ändå, om jag inte hade haft hela famljen som satt hemma och väntade på att hämta mig för att köra mig till min bil som stod parkerad på långtidsparkeringen på andra sidan stan och att jag skulle ta T så att D och K kunde åka på crossträning i grannstaden.
Väl hemma bestämde jag mig för att detta får bli en sådan där dag där inte så mycket blir gjort, då jag fortfarande känner mig rätt slutkörd och omotiverad. Så har mest gott och små plockat hemma medan T tittat på madicken.
Nu ska jag krypa ner i sängen med nyaste numret av Amelia som ramlade ner i brevlådan i dag.
 
När jag skulle köpa mig en dricka på väg till tåget i dag, kunde jag inte låta bli att köpa en av Lokas nya smaker, jordgubbsglass. Måste säga att den var riktigt god, dock är jag väldigt skeptisk till den som ska smaka choklad milkshake..   
 
 
Publicerat: 2013-06-03 @ 20:59:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!