Sista veckan

En ny arbetsvecka har börjat och det känns underbart att ha ett jobb att gå till där man trivs. Denna vecka är en ganska speciell vecka, detta är nämligen sista veckan för T på dagis innan hennes och Ks semester, vilket gör detta till sista veckan i mitt liv då jag har dagisbarn, för sen efter semestern är de båda så stora att det är skola som gäller... Känns jätte konstigt att det är ett avslutat kapitel. K och T kommer att ha 6v semester, vilket innebär att de har en vecka "själva" innan D börjar sin och jag veckan efter. Under den första veckan kommer de i stället att vara hos olika kompisar på dagarna, vilket är ett upplägg vi har använt oss av de senaste 3 åren för att de ska få lite längre ledighet och det har verkligen fungerat jätte bra. Vill lägga in ett stort tack till alla våra underbara vänner som ställer upp!!
I övrigt blir det en ganska lugn dag efter jobbet för min och Ts del, tanken var att vi skulle ha åkt och handlat men då väderprognosen säger sol i dag och i morgon för sedan regn resten av veckan, tar vi det en annan dag och spenderar nog denna i trädgården i stället. K och D ska som vanligt på crossträning i grannstaden, dock även den sista för säsongen, så efter denna vecka blir det lugnt, ingen ridning och inga crossträningar. Kanske man skulle lägga lite fokus på sin egen träning under denna period.. Kanske :)
Publicerat: 2013-06-24 @ 09:05:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!