Sista

I dag är sista arbetsdagen hos min nuvarande arbetsgivare och trots att jag längtat till denna dag är det ändå svårt att förstå att man inte ska hit på måndag. Men jag hoppas att i och med att jag får ett jobb jag trivs bättre med också gör att jag får tillbaka lite energi och motivation. Så idag blir det att lämna över det jag är mitt i, sortera papper och städa. Väl hemma blir det bara att ta det lugnt, äta något gott och ev se någon film, då vädret är ganska kallt och tråkigt i dag samt att både K och T är väldigt trötta efter en vecka med flera sena kvällar. 
Publicerat: 2013-06-14 @ 09:03:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!