Soliga lördag

Lördag förmiddag och det underbara vädret som varit den senaste veckan fortsätter att hålla i sig. Vid 6.30 tog jag mig ur sängen och drog på mig träningskläderna, för att ge mig ut på en rask promenad. Blev 5km på 45min så det känner jag mig nöjd med. Efter en snabb dusch och en sväng förbi affären fick jag upp resten av familjen för en frukost ute på altan. Det är bland det bästa med sommaren om du frågar mig är just att kunna sitta i solen på altan och äta frukost i lugn och ro.. Efter det har vi bara slappat och umgås. Snart är det dags att bege sig till stallet, dagen till ära på cykel samt att T ska rida 2 lektioner i rad. Sedan blir det en lugn eftermiddag innan jag vid 18tiden beger mig till S för en tjejkväll.
 
Detta är en bild på K´s cross med flagga på för er som undrar hur den ser ut
 (ritad av T )
 
 
 
Publicerat: 2013-06-08 @ 10:17:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!