Söndagen

I dag blev ungefär som tänkt bortsett från att vi faktiskt gav oss i väg framåt 18 tiden för att handla. Så det har städats, tvättats och arbetats i trädgården. I morse innna resten av familjen vaknat tog jag även tag i att redigera lite bilder som jag sedan skickade i vägen en beställning på för att få på papper. Jag tycker att det är väldigt kul att fota men hinner det tyvärr inte så mycket som jag skulle önska och än mindre att sitta framför dator efteråt för att redigera dem. Men i dag blev några gjord i allafall då jag lovat att ordna några till min svärfar och då passade på att göra i ordning några till vår fotovägg. Måste erkänna att de flesta bilder, ca99% som läggs ut här tas i all hast med mobil kameran, men det innebär att de ger en verklig bild av mitt och vårt liv.
 
En av morgonens bilder från skolavslutningen innan redigering
 
 
Publicerat: 2013-06-30 @ 21:42:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!