Tisdag med träning

I dag har det varit en ganska lång dag på jobbet med ett privat lunch möte inbokat vilket gjorde att när jag kom hem  var jag ganska trött i huvudet. Men jag måste erkänna att jag börjar märka av att jag inte tränat något de senaste 2 veckorna med ett stilla sittade jobb och hur trött jag än är i huvudet på kvällen är inte kroppen det. Så i dag tog jag tag i träningen och gav mig ut på en 5km rund. Och även om det inte gick jätte fort, tog 31min, känns det väldigt skönt att få vara lika trött i kroppen som i huvudet.

Nu blir det som vanligt en lugn stund i soffan för att varva ner innan det blir en ganska tidig sänggång

 

 

Publicerat: 2013-06-04 @ 21:20:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!