Första Glossyboxen

 
I går kom min första glossybox. Kändes lite som julafton när jag öppna den, då man inte alls vet vad den innehåller. Vilket T tyckte var jätte konstigt, att jag hade beställt den men inte visste vad det var i.
När man lägger sin beställning får man göra en skönhetsprofil, som avgör vilken typ av produkter man får, så alla får inte samma innehåll. Jag valde att jag har en naturligt look, då jag inte sminkar mig speciellt mycket till vardags och helst inte alls på helgen och sommaren, men gärna till fest och speciella tillfällen. 
Ska bli riktigt kul att testa innehållet och i slutet av mars kommer nästa.
Den innehöll:
1st Hårolja
1st nattcreme
1st läppenna
1st torrschampo
1st Cheek + Lip Tint Rosy red
 
Publicerat: 2013-03-01 @ 08:11:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!