30års fest

I går var hela familjen bjudna på 30års fest, vilket för min del innebar att det blev ganska stressigt efter jobbet då jag hade ca1h på mig att ta mig hem, köpa blommor på vägen, göra mig iordning och sedan skulle vi ta oss dit. Som ni förstår blev vi lite sena, men bara sådär lagom som fint folk ska vara :) Vi kände nästa bara värdparet, men det blev en väldigt trevlig kväll och barnen hade jätte kul med många nya kompisar. Eftersom det var på en fredag blev det ganska lugnt och inte så sent, då både vi och barnen var trötta efter jobb/skola/dagis, vilket känns väldigt bra i dag. Då det som vanligt finns lite på agendan att göra.
 
Som jag lova kommer här även bilden på presenten jag köpte till J.
En enligt mig jätte söt dörrstop, som förhoppningvis kommer passa perfekt i deras hem.
Publicerat: 2013-03-09 @ 10:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!