8 veckor kvar

I dag är det 8 veckor kvar innan vårruset, och planerna för dagen var att efter jobbet svänga förbi leksaksaffären, har nämligen på omvägar hört att påskharen behövde lite hjälp med inköpen och sedan åka hem och köra ett löppass. Tanken är att träna 3-4dgr i veckan för att hinna komma iform, vilket är lättare sagt en gjort då tiden inte riktigt vill räcka till. Och då jag kom iväg betydligt senare än jag tänkt från jobbet var det bara att inse att det var bara var att planera om kvällen. Hur gärna jag än vill och verkligen behöver tränar kommer alltid ungarna först, tycker inte alls om de dagar då jag känner att jag inte hunnit med dem, så fick bli en kompromiss. Medan D lagade maten körde jag ett kortare Zumba pass framför tvn på 30min tillsammans med barnen. K ser inte klok ut och tycker det är kul i ca5min sedan hamnar han i soffan där han hejar på, men T kör på och tycker det är riktigt kul.
Sedan var det de vanliga kvällrutinerna som kom in, men nu när alltr är gjort ska jag sätta mig och andas ut en kort stund i soffan innan det blir tidig sänggång.
 
Publicerat: 2013-03-25 @ 20:41:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!