9 veckor

I dag är det exakt 9 veckor kvar innan jag ska springa vårruset. Och tanken är just att jag ska springa, inte jogga. Mitt mål är att klara av det på under 25min, vilket i dag känns helt osannolikt. Jag har inte alls tränat som jag borde, först pågrund av ett januari som nästan endast bestod av sjukdomar, nu ett väder som gör allt för att man ska hålla sig inne och en kalender som redan är fullbokad.. Men nu måste jag sätta igång om det ska finnas chans till något resultat. I dag blev det iallafall 30min på löpbandet.
 
Hur resten av veckan ser ut vet jag inte alls längre, då K såg väldigt blek ut när han kom hem. Han berättade att ventilationen på skolan var sönder så de hade haft det jätte varmt hela dagen och att han hade jätte ont i huvudet.
Sen tog det inte lång tid innan han kräktes 2gr, om det beror på huvudvärken eller om han fått kräksjuka har jag ingen aning om, men hoppas givetvis på att det beror på värmen. Så just därför kan veckan utveckla sig åt vilket håll som helst..    
Publicerat: 2013-03-18 @ 19:52:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!