Aldrig att glömma

 
Just nu är det tyvärr flera i vår bekantskapskrets som har det lite tugnt med sitt företag, på jobbet, med barnen eller i äktenskapet. Det konstiga är att man inte inser vad man har först det är borta eller de runt omkringen förlorar det och man själv faktiskt tänker efter. Det är så lätt att tänka på vad man vill ha och vara avunsjuk på andra, men samtidigt vet man aldrig vad som pågår bakom stängda dörrar och det är lätt att bara se den fasad som står framför. Även om det ibland kan känns lite små tungt, så när jag faktiskt tänker efter känner jag mig väldigt lyckligt lottad. Vi bor i ett hus med många små skavanker som vi älskar i ett område som vi trivs jätte bra i, vi har en stabil ekonomi men viktigast av allt när jag kommer hem från jobbet kommer jag hem till två friska helt underbara barn och en man som jag älskar och som tror och stöttar mig i allt jag gör.
 
Vill bara påminna lite om att inte ta kon förgivet, för om kon skulle vara borta en dag, då är båset tomt...
Publicerat: 2013-03-12 @ 21:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!