Äntligen

I dag var jag ute och åt lunch med en vän, vilket var väldigt trevligt. På vägen till resturangen slog det mig plötsligt att det var barmark på flera ställen, vilket jag helt missat. Samtidigt sken även solen och för första gången på länge kände jag för att springa. Har verkligen varit dålig på att träna sista tiden, då det är så mycket på nya jobbet som har tagit all min fokus och energi så när jag komit hem, har jag helt enkelt inte orkat eller haft energi. Vilket blir en ond cirkel, för jag mår ju så mycket bättre och får så mycket mer energi när jag tränar, men att ta sig över den där tröskeln efter ett träningsuppehåll kan vara riktigt tungt, men i dag hjälpte vädret mig en bit på vägen.
Så när jag kom hem från jobbet byte jag om med en gång och gav mig ut på en kortare löprunda, med mig fick jag även K. Nästa lika mycket som att köra cross tycker K om att cykla, så när jag joggar följer han gärna med på cykeln. Är perfekt nu när han blivit lite äldre då man kan kombinera egen tid med honom och träning.  
Blev en lugnare och kortare runda, men all träning är bättre än ingen träning!
 
 
 
Publicerat: 2013-03-05 @ 20:24:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!