Bomässan

 
I dag efter frukosten bar det av till årets bomässan. Det var första gången vi besökte den trots att det anordnats i flera år. Anledningen till detta är att jag av flera personer hört att den inte har varit så mycket att ha, men den har vuxit för varje år och fått fler och fler utställare, så i år bestämde vi oss för att gå, att vi dessutom fått fribiljetter bidrog givetvis, Tack J! 
Mässan var helt okej, lite för lite inredning och direkt försäljning av saker om du frågar mig, då iallafall jag tycker det är väldigt kul när man kan köpa med sig saker direkt. Men bor man i hus och har planer på att åtgärda något som tex fönster, luftvärmepump mm var detta ett perfekt tillfälle att få lite tips och priser.
För vår del blev det lite funderingar kring utökning av vårt hemlarm, ev en ny leverantör av våra tvkanaler och lite fröer som följde med hem.
 
Nu blir det en lätt lunch sedan ska jag sätta igång med veckans städning..
 
Publicerat: 2013-03-10 @ 11:59:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!