Det ända som är rättvist

Man brukar säga att det ända som är rättvist här i världen är tiden, alla har samma antal timmar per dygn. Men jag börjar undra om det verkligen är så. För det känns aldrig som jag hinner med det jag har tänkt mig, och då har jag tidigare jobbat med produktionsplanering i 5år med en leveransriktighet på 98%, så man tycker ju att jag borde kunna det här med planering.. Men ändå hinner jag inte med allt jag tänker mig. Planerna i dag var bomässan, städa, träna och handla. Men det stannar vid bomässa och städning.. Nu är det lite av de vanliga kvällsysslorna kvar, så som plocka fram kläder, packa idrottsväskan, läggning av barn, innan jag kan ta mig en dusch och krypa ner i soffan och ev se någon film.
 
Publicerat: 2013-03-10 @ 19:00:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!