False Lash Telescopic

 
På min lilla shoppingtur med barnen förra veckan, blev det ett inköp av en ny mascara. Vilket verkligen var behövligt då den andra var helt slut. Jag har i flera år hållt mig till samma märke, men bestämde mig i sista sekund att testa något nytt och valet föll efter lite utfrågning av butikspersonalen på False Lash Telescopic. De förvarnade mig att det kunde ta några dagar innan jag vänjde mig vid den nya typen av borste då denna är av silicon (?) Men det var inga problem och jag gillar den verkligen. Den klumpar inte, är som sagt lätt att lägga på och även om man råkar klia sig i ögat under dagen kladdar den inte ut. Så bara plus från mig! 
Publicerat: 2013-03-26 @ 07:52:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!