Helt vanlig onsdag

Efter att i dag ha suttit 8h framför datorn och läst lagar och förordningar inför årets externrevision fick det bli en lugn eftermiddag, då jag är något trött i huvudet. Dock var jag tvungen att svänga förbi djuraffären på vägen hem för att köpa mat åt marsvinen, vilket visade sig helt onödigt då den var slut även där, och då My konstigt nog är damm allergisk kan man inte ge henne vad som helst. Men jag fick med mig lite mat som vi kunde prova och förhoppningsvis skulle de hinna få hem den rätta sorten innan helgen. Så typiskt... men men
Väl hemma blev det bara lite mat, en dusch och läxläsning med K.
Nu ska jag krypa ner i sängen och se måndagens inspelade avsnitt av Dicte.
 
Trevlig kväll!
 
Mina små tuffingar i morse på väg till skola ocg dagis
Publicerat: 2013-03-06 @ 20:17:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!