Inga klädinköp och utan löpskor.

Trots huvudvärk har dagen gått fort och i ett hela tiden. Efter att jag kom hem från jobbet var det bara att slänga i sig en macka, då barnen skulle iväg på filmkalas medan D och jag passade på att gå ett varv på stan under tiden. Vi har som sagt ganska strikt klädkod på jobbet och det är inte mycket i min garderob som passar in, så tanken var att hitta lite nytt. Men så fort jag står där i provhytten blir jag så omotiverad och hittar bara fel på allt och mig själv. Så oftast slutar det med att jag kommer hem med ett nya par skor eller "myskläder" men i dag blev det ingenting.. Dock visade det sig att precis när vi skulle gå hemifrån att K:s everest jacka sprukit i sömen längst hela vänstersida, så den tillsammans med mina löparskor som gick sönder i höstas fick följa med. Är jätte tråkigt när man får saker där kvaliten inte håller, men butiken var toppen och jag fick alla pengarna tillbaka trots att sakerna ändå används sedan september. Hittade som tur var en ny jacka till K men jag står helt plötsligt utan några löparskor. Det måste jag hinna lösa i helgen..
Nu ska jag äta lite kvällsmat sedan blir det att sova tidigt och hoppas att huvudvärken är borta i morgon.
 
 
 
Lutar mot någon av dessa modeller från ASICS
 
 
  
Publicerat: 2013-03-22 @ 21:18:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!