Inredningsparty

Efter en väldigt hektisk dag på jobbet, var det bara att skynda sig hem, slänga i sig lite hämtmat och byta om, ville inte gå i kostym, och ge sig av till grannen på inredningsparty,där även jag hade bjudit in några av mina vänner.
En av mina närmaste vänner E och två, T & M som jag inte träffat på länge, M fick en liten son för 9 v sen som jag inte hunnit träffa och så fick jag veta att T ska få en liten till under hösten. Det tillsammans med jätte fin inredning gjorde att det blev en toppen kväll med lite nya inköp.
Nu är jag dock jätte trött och i morgon väntar en hel dag med div olika workshops inför ett av vårt kommande uppdrag på jobbet, så nu ska jag sova..
 
 
Detta blev mina inköp:
 
 
 
Lånade bilder från HÄR
 
 
Publicerat: 2013-03-20 @ 21:20:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!