Jag och barnen

I dag blir en hel dag ensam med barnen, medan D spenderar den under bilen. I torsdags på väg hem från jobbet sa kopplingen på hans bil upp sig och gick i botten..Underbart med bilar. Men jag är ju gift med en bilmekaniker/lackerare, så jätte dyrt blir det inte men tid kommer det att ta, då hela växellådan måste bort innan han kan byta den del som gått sönder. Nu är ju inte hans bil så liten då han kör runt i en crossbuss, så tyvärr kommer den ju inte in i vårt garage, eller något normal högt garage överhuvudtaget och han hade inte lust att ligga på isen på uppfarten och jobba så igår bogserades den ner till hans jobb. Så det är där jag kommer att ha honom hela dag och ev även i morgon. Jag och ungarna har en hel del som ska göras, vi måste åka och köpa födelsedagspresenter, då K ska på kalas i morgon, nästa fredag och nästa lördag, T ska rida vilket dessutom är ett dubbel pass så tar lite extra tid, vi ska köpa jord och krukor så vi kan planerar fröna vi köpte förra vecka, ev ska vi svänga förbi D och ta en fika, där i mellan ska även lunch hinna intas.Bäst att sätta igång...
Trevlig lördag! 
 
Det är bara på lördagar som man för äta bullar till frukosten. 
Publicerat: 2013-03-16 @ 10:06:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!