Lördag 2013-03-09

 
Trots att det inte blev så sent i går och jag var pigg i morse, tog dagens energi snabbt slut och redan vid lunch var jag jätte trött, så fick bli en väldigt lugn dag.
På förmiddagen var jag och K och handlade lite smått till dagens mat och fika. På vägen hem svängde vi även förbi och hämtade upp hans kompis V, då K var väldigt leksugen. Sedan blev det lite matlagning innan jag och T kröp ner i soffan och tittade på Pippi Långstrump. Tills 16tiden när vännerna J & D med dottern M kom förbi. Var ett tag sedan vi träffade dem, så var verkligen jätte kul att träffa dem. J har varit jätte duktig och tränat och ätit rätt så på bara några månader har hon gått ner hela 15kg, vilket syndes och hon var jätte fin. Så därför fick dagens fika gå lite åt det nyttigare hållet, blev fruktsallad dock med grädde eller vaniljvisp om man ville, och givetvis några bullar..   
 
Nu ska vi äta, samtidigt som vi små tittar lite på melodifestivalen, vilken jag även får spela in. För den som igentligen ville se på den var T, men som fem minuter i åtta somnade i soffan. Vilket även finns risk att resten av familjen snart gör...
 
Trevlig kväll!
Publicerat: 2013-03-09 @ 20:28:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!