Lugnt med massor av påskmat

Vi är redan inne på tredje dagen av påskledigheten och det känns som dagarna bara flyger fram. I går efter tävlingen hade vi inget inplanerat. Vilket var ett medvetet val då både T och K, men även jag och D brukar vara ganska trött efter en tidig morgon, 1,5h i bilen enkel resa, sedan står man där i vinden (för det blåser alltid på crossbanor) och ljudet i minst 5h, tillsammans med nervositeten över att man vill att allt ska gå bra. Så eftermiddagen spenderades hemma bara familjen. Vi lagade påskbuffé, så nu har vi mat för en vecka framåt, och såg på fångarna på fortet, vilket är K.s nya favorit nu när gladiatorerna är slut.
 
I dag har vi haft en lugn förmiddag, K och jag har bakat en enklare tårta. Snart är det dags att "piffa till sig lite" för att åka på mer påskfirande hemma hos min svärfar. 
 
 
Påskmuffins som vi tog med som efterrätt till mina föräldrar i fredags. 
Publicerat: 2013-03-31 @ 11:19:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!