Lunchpromenad och fredagsmys på en torsdag

I dag har det varit lite kallare än de senaste dagar men snö fortsätter att smällt och solen sken, så jag passade på att ta mig en lite längre promenad på ca30min på lunchen. Precis bakom jobbet har vi en "liten" skogsdunge med både ett jätte fint löpspår i som jag har tänkt att använda när snön smäll undan, och en gångväg runt som är perfekt för lunchpromenader.
 
Efter jobbet var tanken att jag skulle ha åkt till gallerian och köpt något att ha på mig i morgon när vi ska på 30års fest, men kände inte alls för det, utan åkte direkt hem och byte om till löparkläderna istället.
K och jag bestämde att eftersom vi inte är hemma i morgon kväll så skulle vi ha fredagsmys i dag i stället, så han hoppade upp på cykeln och jag joggade bort till videobutiken och hyrde madagaskar 3.
 Tanken var att vi skulle hyrt nya Tingeling men som sagt butiksägaren tar hem färre och färre nya filmer, så den hade de inte, men K blev nog mer nöjd med denna.
Sedan lagade vi en jätte god rengryta tillsammans och nu sitter vi hela familjen ner gosade i soffan under filtar, äter popcorn och ser på filmen, en perfekt freda.. jag menar torsdagskväll...
 
Lite bilder från min lunch promenad
 
 
  
 
 
Publicerat: 2013-03-07 @ 19:35:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!