Mer ljudböcker

Nu börjar min ljudbok, I natt är du död av Vivica Sten, som jag köpte på bokreans första dag att ta slut. Vilket känns lite sorgligt då den är riktigt bra och mina resor till och från jobbet känns som de går mycket snabbare.
Så när jag var och handlade i lördags hamnade 2st nya kundvagnen, Dolda djup av Ann Cleeves och I grunden utan skuld av Vivica Sten. Typisk nog är den bok jag lyssnar på nu av Vivica Sten bok nummer fyra i serien och den jag köpte i helgen nummer tre, så blir att jag lyssnar på dem i fel ordningen, men det är ju som med Beck, att alla böcker är fristående fast med samma huvudpersoner så det ska nog gå bra.. Hoppas bara att den nya är lika bra..
 
  
Publicerat: 2013-03-13 @ 08:19:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!