Plantering av årets skörd

Hela gårdagens planering föll in och lite till. Utan att på något sätt stressa hann vi köpa presenter, T var och red, vi köpte jord och mini växthus, gjorde mat, hade en timmes ute lek och promenad och planterade frön. Så nu hoppas vi på att det kommer gurkor, tomater, aubergine, prydnadspumpor och sommar alster. Vi avslutade sedan dagen med att se på nya Tingeling filmen. D därimot spenderades som sagt hela dagen i garaget men blev tyvärr inte klar då det visade sig att en av reservdelarna inte var rätt och han får vänta tills på måndag med att beställa en ny..
 
I dag blir en lugn dag utan några större planer. Jag var och lämnade K på kalas kl:11 och efter det åkte jag och veckohandlade medan D var hemma och gjorde veckostädningen. Nu ska jag snart sätta igång med middagen, vilket blir nötrullader med äpple & västerbottenost, ett recept från tidningen MItt Kök, har inte gjort det förr med det låter väldigt gott.
 
 
Publicerat: 2013-03-17 @ 13:26:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!