Resten av tisdagen

Efter att jag tränat och vi ätit lunch bestämde vi oss (jag och barnen) för att åka och handla lite påskpyssel innan det var dags för öppet hus på K:s skola. Jag måste erkänna att jag har lite svårt att komma in i påskkänslan, inte bara i år utan alla år. Jag tycker att det är en jätte skön och uppskattad ledighet som känns väldigt behövlig efter X antal veckors jobbade sedan julen, för oss som inte har sportlov mm, innan den efterlängtade semestern kommer. Men någon påskkänsla det får jag inte och tycker därför att det känns väldigt över jobbat att plocka fram massa påsksaker, även om jag tycker att det är jätte fint hemma hos andra. Men barnen älskar att pyssla och är vana med att även mamma gör det så lite påskpyssel blir det och givetvis påskris med fjädrar.
När vi ändå var i gallerian blev det även lite shopping av förnödenheter från Body shop, älskar deras produkter och en ny mascara från Kicks. Efter det var det dags för besöket på K:s skola, vilket var ett perfekt tillfälle för T att få titta runt i lugn och ro och träffa lite olika lärare, för till hösten blir det även hennes skola. Min lilla lilla tjej ska börja skolan..
Sen var det bara att åka hem och lämna barnen till D som hunnit komma hem, för att själv åka till salongen för att göra naglarna.
Det var min dag, hoppas att även ni har haft en bra tisdag i snövädret!
 
Dagens shopping
Publicerat: 2013-03-19 @ 21:26:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!