Skärtorsdag

I dag är jag ungefär så pigg man kan förvänta sig efter att sovit ungefär 4tim innan väckarklockan ringde. Men jag hade två väldigt glada barn som hoppade ur sängarna och såg ifram imot dagen med påskfirande både på skola och dagis. Så i morse lämnade jag av en kanin på skolan och en påskkärring på dagis. För egen del så är det vanlig arbetsdag och jag har även fått äran att ansvara för låsningen efter arbetsdagen så att gå hem några timmar tidigare för att det är skärtorsdag var det bara att glömma. Känner mig verkligen trött, energilös och omotiverad, så i dag är det nedräkning till att arbetsdagen är slut så jag kan få åka hem och vara ledig ett par dgr, vilket brukar räcka. Helst hade jag bara åkt hem stängt av mobilen, lagt mig i sängen och vägrat göra något innan det var dags att åka till jobbet på tisdag igen. Men alla som har barn inser att det är helt omöjligt och större delen av påskledigheten är redan bokad. Så det är bara att ta ett djupt andetag och köra på.
 
    
Publicerat: 2013-03-28 @ 08:28:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!