Snart påsk

I dag skulle jag ha tagit tag i lite roliga saker när jag kom hem, men då magen har gjort allt för att bråka och gjort/gör ont tillsammans med att jag suttit och frusit precis hela dagen då vi har det jätte kallt på jobbet fanns det verkligen ingen energi. Hade jag fått välja hade jag krupit ner i soffan med en gång men då D:s bil bråkar var han tvungen att ta tag i det och jag fick ta matlagningen. Men nu har jag duschat och redan krupit ner i sängen.
Efter inspiration ifrån andra bloggar kunde jag inte låta bli att köpa ett ex av expressens bilaga MItt kök, Specialnummer Påskfest, när jag var i affären här om dagen. Så nu blir det att gosa ner sig med tidningen och se om man kan få lite påskinspiration och tips på bra recept.
Vad det är för roligt jag ska göra får helt enkelt vänta tills i morgon, skyller på en öm magen..
 
Publicerat: 2013-03-14 @ 19:57:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!