Solnedgångspromenad och bullar

Efter att ha suttit still på möten hela dagen, ville jag mer än gärna vara ute och röra lite på mig innan det var dags att krypa ner i soffan för kvällen. Så när jag kom hem tog jag med mig hela familjen på en timmes lång promenad runt området i solnedgången, vilket var lite små kyligt men det var verkligen skönt att komma ut.
När vi sedan kom hem drog vi igång ett bullbak, där även några av bullarna fick sig en klick med marsan kräm på, efter lite inspiration från Lottiz blogg, vilket blev jätte gott.
Nu blir det bullar och lite små godis i soffan till gladiatorerna.
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-03-15 @ 20:06:00


1 kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad skoj jag kunde inspirera dig. Visst blev bullarna goda med vaniljkräm? Härligt med en promenad. Var ju så vacker solnedgång. Vi åkte från Ikea när solen gick ner och hade jag haft tid skulle jag stannat och fotat med iphonen för den var helt magisk.

Svar: Ja, de blev verkligen goda. Tyvärr hade jag inte vanlijkräm hemma så det räckte till alla men får se till att ha det till nästa gång!Trevlig lördag!
Tess

2013-03-15 - 21:54:04 | URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!