Söndag 2013-03-24

I dag har det varit full rulle här hemma sedan jag gick upp vid halv åtta. För att inte ha det hängade över mig satte jag igång med städningen med en gång, så nu är allt utom köket städat, vilket får bli kvällens projekt. Nu ska vi snart ge oss iväg och hämta K.s bästa kompis A för att åka och bowla och käka. Sedan ska killarna tillbaka hem till A. Medan T och jag ska åka till J & R för att titta på deras hundvaplar innan de flyttar hemifrån. När allt det är avklarat har jag en känsla av att större delen av dagen är slut.
 
Trevlig Söndag!
 
Dessa underbara kryddträd med krukor fick följa med oss hem igår.
Kommer passa perfekt i köksfönstrena.
 
 
Publicerat: 2013-03-24 @ 10:53:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!