Trött så trött.

I dag är jag trött så fruktansvärt trött i huvudet. I går var jag på workshop med jobbet, från tidig morgon till väldigt sen kväll. Det var jätte givande och jag lärde mig massor, då man hade en stor genomgång av ett av våra största projektet och jag fick veta mer än om bara den lilla del som jag är inblandad i, men samtidigt så är det ju så att sitta och lyssna i nästan 10 timmar på information där det mesta är helt ny information är väldigt jobbigt och när jag väl satte mig i bilen kändes huvudet jätte tugnt och en huvudvärk började smyga sig på. Kändes jätte skönt att bara få åka hem och ställa sig i en dusch och sedan krya ner i sängen. Men tyvärr tog det inte många timmar innan T stod vid min sida av sängen och sa att hon hade ont i magen, vilket inte alls stämde men det är en bra ursäkt till att få sova hos oss. När jag sa att hon inte fick plats och skulle sova bättre i sin säng fick jag svaret att hon skulle mäta... Mäta? Man är inte så jätte smart när man är nyvaken och bara sovit någon timme.. Men hon kröp ner mellan mig och D, sedan satte hon sig upp och tittade jätte glad på mig och sa - Jag fick visst plats... Jaha, det var det hon skulle mäta, om hon fick plats...  sen tog det inte många min inna hon sov. Själv hade jag jätte svårt att somna om och låg och bråkade med T, som inte alls verkade märka av det, resten av natten om både utrymme och täcket.. Huvudvärken som hade börjat krypa sig på igår, vann och har nu blommat ut för fullt..
 
 
Publicerat: 2013-03-22 @ 08:31:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!